وبلاگ

بیانیه تک خطی چیست؟

بیانیه تک‌خطی جمله‌ شفاف و تکرارپذیری است که به مشتریان بالقوه این امکان را ‌می‌دهد که خودشان را در روایتی که برند برایشان تعریف می کند، پیدا کنند.”

ادامه نوشته »

برندنامه چیست؟

برندنامه ابزاری است که به کمک آن می‌توانید قصه و روایت برند مورد نظرتان را خلاصه کرده و آن را به یک پیام روشنی تبدیل کنید. از این رو خروجی که از برندنامه حاصل می شود، یک روایت جالب و قصه جذاب است.

ادامه نوشته »
قیف بازاریابی و افزایش فروش

رازهای قیف بازاریابی و افزایش فروش

در کنار تبلیغات گسترده بازاریابی یکی از ابزارهایی که منجر به ترغیب مخاطبان به مشتریان واقعی می کند قیف بازاریابی sales funnel است. اما شناخت این قیف و نحوه عملکرد آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در این پست به آن می پردازیم.

ادامه نوشته »

یادداشت برداری و اثرات مثبت آن در رسیدن به موفقیت

یادداشت روزانه یکی از ابزارهایی است که باعث آسان شدن زندگی روزمره می شود. اما تا زمانی که یادداشت روزانه را به کار نبریم، نمی توانیم اثرات آن را در زندگی هایمان ببینیم. اما چگونه؟ یادداشت روزانه اصول و قواعدی دارد که بهتر است آن ها را رعایت کنیم، تا هم بهتر نتیجه ای که می خواهیم به دست آوریم و هم سریعتر اثرات آن را در زندگیمان ببینیم. از همین رو خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنم از دست ندهید و آن را در زندگی و کسب وکارتان به کار ببندید…

ادامه نوشته »

فرم درخواست مشاوره رایگان

"(*)" indicates required fields

چه خدماتی از ما میخواهید دریافت کنید؟
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .