سئو

سئو و ادورز​

سئو (SEO) یعنی بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجو

خدمات سئو کاملا سفارشی سازی شده برای شما مشتریان عزیز

امروز هر کسب وکار آنلاینی دلش می خواهد روزی برسد که در نتایج بالای گوگل یعنی در صفحه اول و بهتر از آن خط اول گوگل به صورت طبیعی نشان داده شود. سئو تنها راه حلی است که به وسیله آن می توانید به این آرزوی نه چندان دور از ذهن برسید. در این صفحه می خواهیم شما را با خدمات سئو آکادمی استاد سربند آشنا کنیم. اما در ابتدا خوب است که مقداری آشنایی با مبحث و دنیای سئو داشته باشیم.

سئو چیست؟

سئو (SEO) یعنی بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجو. به زبان راحت تر یعنی اینکه کاری کنیم که سایت ما و صفحه مورد نظر سایت ما از طریق موتورهای جستجو دیده شده و با انجام کارهایی در جایگاه های بالای موتورهای جستجو نشان داده شود. سئو به دو بخش کلی تقسیم می شود: سئو داخلی (On Page) و سئو خارجی(Off Page).

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی به این منظور است که بتوانید صفحات سایتتان را به گونه ای مرتب و منظم کنید که در بهینه ترین حالت یعنی سریع ترین و کاراترین حالت قرار داشته باشد.

مثلا سرعت لود سایت بالا باشد، تعداد در خواست هایی که از سمت کاربر برای لود سایت به سمت سرور ارسال می شود بهینه و کم ترین مقدار مورد نیاز باشد. حجم تصاویری که روی سایت قرار داده شده به گونه ای نباشد که سنگین و زمان بر باشد و….

خلاصه کارهایی که به وسیله آن باعث می شود کاربر و موتور جستجو راحت تر سایت شما را ببیند، مفهوم صفحات سایت شما را درک کند و در نتیجه در پایگاه داده موتور جستجو، صفحات سایت شما به درستی و براساس اهداف مورد نظر شما دسته بندی شود.

سئو خارجی و نحوه اثرگذاری آن بر روی سایت

سئو خارجی به این منظور است که چقدر سایت شما در دیگر سایت های موجود در دنیای وب، معرفی شده است. هر چقدر سایت های بیشتری به شما لینک داده باشند، اعتبار شما در نزد موتورهای جستجو افزایش خواهد یافت.

اما نکته کلیدی این جاست اگر به دنبال اعتبار بیشتر هستید باید از سایت هایی لینک بگیرید که در حوزه کسب وکار شما هستند و به نوعی رقیب شما محسوب می شوند. به این ترتیب به عنوان یک تاثیر گذار در صنعت شناخته می شوید.

بیایید باهم مسیر سئو یک سایت را به صورت کلی بررسی کنیم.

آشنایی مختصر با مسیر کلی سئو در هر سایت

قدم صفر سئو هر سایتی با تحقیق کلمه کلیدی مشخص می شود. شما در تحقیق کلمه کلیدی باید کلمات و عبارتهایی که برای شما و کسب وکارتان هستند را پیدا کرده و روی آن ها تمرکز کنید. برای این کلمات معمولا باید صفحات جداگانه در سایت خودتان ایجاد کنید.

البته کلماتی که از لحاظ مفهوم باهم یکی هستند را باید در یک صفحه استفاده کنید و برای آن ها صفحات جداگانه ایجاد نکنید.

بعد از اینکه کلمات کلیدی خودتان را دسته بندی کردید و کلمات پولساز و تراکنشی خود را استخراج کردید باید صفحات دسته بندی و محصولات سایت تان را ایجاد کنید و برای هر محصول با توجه به تحقیق کلمه کلیدی خود، کلماتی را هدف بگیرید به صورتی که منجر به افزایش فروش شما شود.

برای کلمات اطلاعاتی باید بتوانید محتوای مناسب قرار بدید و به همین ترتیب ابتدا باید انواع کلمات کلیدی را مشخص کنید سپس نوع محتوا و نوع صفحه خود را باید مشخص کنید و سپس بروید سراغ سئو داخلی. بعد از اینکه سئو داخلی خود را به حد قابل قبولی رساندید باید به موازات آن سئو خارجی را نیز شروع کنید. واین فرایند تا پایان عمر سایتتان باید ادامه پیدا کند.

سرویس ابری

نرخ رشد

کلمات کلیدی

معیارهای عملکرد

درگیر شدن در همکاری پربار برای یک نتیجه موفقیت آمیز

مناطق کسب و کار اصلی

مطالب آموزنده

رشد بازدید کننده

گوگل آنالیز

استراتژی های نوآورانه

لینک های ساختمان

مدیریت محبوبیت

مشاوره رایگان می خواهید؟

یک ساعت مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم درخواست مشاوره رایگان

"(*)" indicates required fields

چه خدماتی از ما میخواهید دریافت کنید؟
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پلن های مشاوره ای ما

ارائه راهکارهایی جهت طراحی سایت و فروش اینترنتی از طریق سایت

مشاوره و ارائه راهکارهای سئو برای سایت شما

استراتژی های پیشرفته بازاریابی وب سایت برای شرکت جدید

پیدا کردن هدف مورد نظر و تمرکز بر روی آن!
تحلیل و بررسی داده های به دست آمده از آنالیز سایت
بررسی میزان اثر گذاری کلید واژه های اصلی

برای آگاهی از شرایط و اطلاعات بیشتر درباره طراحی سایت روی دکمه مقابل کلیک کنید

فرم درخواست مشاوره رایگان

"(*)" indicates required fields

چه خدماتی از ما میخواهید دریافت کنید؟
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .