تسک اپ چیست؟+ نحوه کار با آن
آیا برای مدیریت و برنامه ریزی کار های خود فکری کرده اید؟ هر مدیری در کسب و کار خودش باید بداند که خود یا پرسنلش در هفته یا ماه چه کاری را در چه مدت انجام میدهند یا پرسنلش در هفته چند ساعت کار میکنند. تسک اپ یکی از اپلیکیشن های قدرتمند برای مدیریت و برنامهریزی کارهاست که هر مدیری برای چک کردن کارکرد پرسنلش میتواند از آن استفاده کند. نرم افزار تسک اپ، مدیریت کار های روزانه، مدیریت پروژه آنلاین، مدیریت تیم و… را برای شما راحت تر میکند. یکی از قابلیتهای جذاب و پرکاربرد تسک اپ امکان برقراری ارتباط شرکتها و سازمانها با افراد خارج از سازمان به عنوان کاربر مهمان میباشد. در ادامه ورود و نحوه کارکرد تسک اپ را برای شما توضیح خواهیم داد.
نحوه ورود به تسک اپ
ابتدا وارد تسک اپ میشویم.
برای ورود به تسک اپ تنها نیاز به شماره موبایل و یک رمز عبور داریم.
نحوه گذاشتن عکس پروفایل
- برای گذاشتن عکس پروفایل روی چرخ دنده کلیک کرده و به بخش تنظیمات میرویم.
- اطلاعات خود مثل نام کاربری، نام، نامخانوادگی و… را وارد کرده و بعد از قسمت choose file میتوان عکس پروفایل خود را بارگذاری کرد.
ایجاد تسک جدید
1- برای ایجاد تسک جدید در قسمت بالا سمت چپ گزینه تسک جدید را انتخاب کرده.
2- در قسمت اول پروژه مورد نظر خود را انتخاب میکنیم.
3- در کادر عنوان موضوع مورد نظر خود را مینویسیم.
4- اگر توضیحاتی لازم بود آن را در بخش توضیحات مینویسیم.
5- قسمت فوریت ها را رنگ سبز قرار میدهیم.
6- در قسمت پیوستن فایل برای دادن توضیحات بیشتر، هم میتوان فایل بارگذاری کرد هم میتوان صدای خود را ریکورد کرد.
7- در بخش تاریخ انجام باید تاریخ آن روزی که پروژه را شروع کرده اید وارد کنید.
8- در کادر مهلت انجام مدت زمانی که باید پروژه خود را انجام بدهید وارد کنید.
9- در قسمت بعد مدت زمان انجام را وارد میکنید.
10- در کادر موبایل شماره تلفن کارفرما را وارد میکنیم.
11- در بخش آدرس سایت، آدرس پروژه را وارد میکنیم.
وضعیت
از قسمت وضعیت میتوانید تسک هایی که در حال اجرا، درحال اجرا نیستند، نهایی شده، ستاره دار و… را مشاهده کنید.
تسک ها
سمت راست در قسمت تسک ها میتوان تسک های خود را مشاهده کرد. و در بخش کار کرد میتوانید کار کرد خودتان را به همراه توضیحاتش ببینید.
- مدیریت تسک اپ
در این قسمت میتوانید مجموع کارکرد پرسنل و پروژه های شرکت را در هر ماه مشاهده کنید
در قسمت پایین میتوانید تعداد تسک هایی که دسته بندی و جدا شده از هم را مشاهده کنید
داشبورد مدیریت
در این قسمت تمام تسک ها و وظایف کارکنان به طور شفاف برای مدیر نشان داده شده و مدیر مجموعه میتواند آنرا مدیریت کند
تعریف پروژه
در قسمت اطلاعات اولیه<پروژه ها در بالای آن گزینه ثبت را میزنیم و پروژه خود را تعریف میکنیم و دسترسی به کارکنان را در همان صفحه میدهیم
- نحوه تعریف کاربر
در قسمت اطلاعات اولیه < کاربران با زدن دکمه ثبت و وارد کردن اطلاعات کاربر میتوانیم پرسنل جدید خود را اضافه کنیم
سخن پایانی
ما در این مقاله به معرفی یکی از اپلیکیشن های عالی برای مدیریت کار ها که برای مدیران شرکت ها بسیار کاربردی است پرداختیم و بعد نحوه ورود و کارکرد بعضی از قسمت های آن را برای شما عزیزان بیان کردیم. اگر سوالی یا مشکلی درمورد تسک اپ یا کارکرد آن داشتید با ما در قسمت دیدگاه درمیان بگذارید.