ثبت مکان در اسنپ، گوگل ، نشان، بلد

ثبت مکان در اسنپ، گوگل ، نشان، بلد

برای انجام ثبت مکان در اسنپ ابتدا ویدئو زیر را مشاهده بفرمایید و در صورت نیاز فرم (درخواست ثبت لوکیشن در اسنپ) را پر کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس حاصل کنند.

 

امروزه شاهد پیشرفت روز افزون ارتباطات و عصر فناوری می باشیم پس باید به فکر کسب و کار های اینترنتی باشیم تا از این عرصه عقب نمانیم. با توجه به اینکه هر کسی برای پیدا کردن لوکیشن و مکان مورد نظر خود، آن را در گوگل سرچ می کند یا برای راحتی کار در گرفتن تاکسی اینترنتی در اپلیکیشن های اسنپ، تپسی و … مکان مورد نظر را جستجو می کند، بهتر است ثبت مکان در اسنپ و  را سایر اپلیکیشن ها را یاد بگیریم تا بتوانیم در ورود به عصر فناوری قدمی برداریم و همچنین کسب و کار خود را یک لول ارتقا دهیم. در این مقاله قصد داریم تا نحوه ثبت مکان در اسنپ و همچنین مشکلات مربوط به ثبت مکان در اسنپ را بررسی کنیم.
این مقاله آموزش ثبت مکان در اسنپ می باشد اگر شما قصد دارید که مکانتان را در گوگل مپ نیز ثبت کنید، می توانید به مقاله ثبت مکان در گوگل مپ مراجعه کنید.

همچنین اگر شما نیز حوصله و زمان خواندن این مقاله را ندارید پیشنهاد می شود ویدئو هایی که برای شما آماده کردیم را مشاهده بفرمایید.

پر کردن اطلاعات برای ثبت مکان در اسنپ به چه صورت است؟

1- ابتدا در گوگل اکانتی (جیمیل) برای خود بسازید

2- سپس در google guide نیز اکانتی ایجاد کنید

3- آدرس دقیق مکان خود را در گوگل مپ وارد کنید

4- طول و عرض مورد نظر را بردارید

نحوه ثبت مکان در گوگل مپ

5- سپس وارد سایت https://www.onosm.org شوید

تصویر پیداکردن مختصات در نقشه osnom

توجه: به تازگی سرویس onosm برای ip های ایران فیلتر شده است و شما برای ورود به این سایت باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

6- پس از ورود به سایت فوق از طریق نقشه ای که در پایین صفحه مشاهده می کنید مکان دلخواه تان را به صورت دقیق در نقشه ثبت کنید.
برای این کار باید در سایت مذکور در فیلد !find me ، طول و عرضی را که از طریق گوگل مپ
استخراج کردید را در این فیلد وارد کنید تا مکان دقیق خود را همچون گوگل مپ
در سایت onosm نیز مشاهده کنید.

* اگر شما نیز به دنبال سایتی با تمامی امکانات هستید پیشنهاد می بر روی لینک طراحی سایت در کاشان کلیک کنید.

7- پس از تایید مکان مورد نظر وارد مرحله بعدی می شوید که باید مشخضات کسب و کار خود را وارد کنید.

ثبت مکان در اسنپ- پر کردن فیلد اطلاعاتی

برای پر کردن اطلاعات توجه کنید که فرمت اطلاعات را به صورت درست وارد کنید تا با مشکل مواجه نشوید، برای مثال اعداد حتما به صورت انگلیسی وارد شوند و برای انتخاب دسته بندی مورد نظر دقت به خرج دهید تا دسته بندی اشتباهی را انتخاب نکنید که بعدا با مشکلاتی از قبیل نمایش در نتایج دیگر و بی ربط به کسب و کار شما را نمایش ندهد.
همچنین پس از تکمیل کار باید اطلاعاتی از قبیل ساعت کاری، تصاویری از مکان مورد نظر و هر آنچه برای کارتان نیاز است را ثبت کنید تا کاربران را به طور کامل راهنمایی کنید.

مشکلاتی که ممکن است برای ثبت موقعیت در اسنپ برای ما پیش بیاید

در فرآیند ثبت مکان در اسنپ با توجه به آموزشی که داده شد ممکن است با مشکلاتی نیز روبرو شویم. اما این به معنی اشتباه در آموزش نیست. برای نمونه ممکن است مکانی که ثبت می کنید با خطا مواجه شود یا اصلا پس از مدتی هیچ چیزی در نقشه نمایش داده نشود و دلیل آن به اعتبار حسابی که با آن اقدام به ثبت مکان می کنید بر می گردد.

پاسخ ثبت آدرس در اسنپ جه مقدار طول می کشد؟

ثبت مکان در نقشه اسنپ ممکن است از یک روز و گاهی تا چند ماه به طول بیانجامد و این به گوگل بستگی دارد که کی اطلاعات ما را می خواند و قبول می کند.
همچنین اگر شما نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید انجام فرآیند ثبت لوکیشن در اسنپ، گوگل و دیگر اپلیکیشن ها را به سایت ما بسپارید تا با اطمینان خاطر و در کمترین زمان ممکن، مکان شما را ثبت کنیم.

ممکن است ثبت مکان در اسنپ برای آکادمی سربند نیز به مشکل بخورد؟

با توجه به سابقه حساب ما و رتبه اکانت گوگل، ثبت مکان در گوگل و سایر مشکلات ذکر شده برای آکادمی سربند رخ نخواهد داد و مدت زمان ثبت نیز در کوتاه ترین زمان انجام می شود، می توانید نمونه کار های ثبت شده در انتهای مقاله مشاهده کنید که بدون کوچکترین مشکل و در کمترین زمان ممکن به دلیل اعتبار حساب مان به ثبت رسانده ایم.

آیا می توان کاری کرد تا دیگران لوکیشن ثبت شده را خراب نکنند؟

با توجه به تحریم بودن و اعمال انواع فیلترینگ ها در کشورمان سرویس google my business در کشورمان غیرفعال است و نمی توان از این امر، که دیگران نقشه ثبت شده ما را در گوگل تغییر دهند، جلوگیری کرد. اما با توجه به اعتبار و قدمت حساب ما برای ثبت مکان مورد نظرتان، تغییر اطلاعاتی که ما وارد می کنیم کاری بسیار دشوار است.

مکان های ثبت شده در اسنپ

به نظر شما ثبت مکان کسب و کار در اسنپ، ویز، نشان و سایر نرم افزارهای موقعیت یاب چه مقدار اهمیت دارد؟ برای روشن‌تر شدن موضوع دو موقعیت زیر را در ذهنتان تجسم کنید.

موقعیت شماره ۱: شما فردی هستید که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کردید و در یک محلی جاگیر شده اید. اما افرادی که از شما آدرس می خواهند نمی‌دانید چگونه به آنها آدرستان را بدهید. در نتیجه در پیدا کردن آدرس محل کار شما سردرگم هستند. به طوری که هر شخص جدیدی که می خواهد به شما مراجعه کند چیزی حدود ۱۰ دقیقه تا ۱۵ دقیقه برای پیدا کردن آدرس محل کار شما وقتش گرفته می شود. چه بسا افرادی خواهند بود که نتوانستند آدرس مورد نظر شما را پیدا کنند و کلا قید ملاقات و ارتباط شما را زده اند.

موقعیت شماره ۲: شما فردی هستید که کسب وکار خود را تازه راه اندازی کردید و پس از اینکه دفتر محل کارتون اوکی شد و جاگیر شدید اولین کاری که کردید از طریق این صفحه درخواست دادید تا محل کسب وکار شما را در اسنپ و نشان ثبت کنیم. حال کافیست یک نفر از شما آدرس کسب وکارتان را بپرسد به جای اینکه به روش های متفاوت بخواهید برای او آدرس را توضیح دهید فقط کافیست لوکیشن خود را برای او بفرستید. به همین راحتی تمام مشکلات موقعیت شماره ۱ برای شما پیش نخواهد آمد.

اطمینان بخشی به کسب وکار

هنگامی که شما در برنامه های نقشه خوان محل کسب وکار خود را ثبت می کنید به این معنی است که شما می خواهید در این حوزه کار کنید و قرار است برای طولانی مدت در این کسب و کار بمانید. یا هنگامی که در اسنپ محل کسب وکار شما وجود داشته باشد نسبت به بقیه رقبایتان ببینید چقدر جلوتر هستید و هر کس محل کسب وکار شما را سرچ کند به راحتی پیدا کرده و شما را انتخاب می کنند.

به طور کلی امروزه از واجبات هر کسب و کاری این است که سریعا محل کارخود را در نرم افزارهای نقشه خوان ثبت کرده تا بتواند از دیگر رقبای خود جا نمانده و راه های دسترسی به کسب وکارتان را برای مشتریان بالقوه فراهم کنید.

مطالب مرتبط

10 پاسخ

  1. ثبت مکان در نقشه اسنپ مزون الگانس توسط اکادمی سربند به بهترین نحو ممکن انحام شد

    1. سلام وقتتون بخیر
      طبق این آموزش مکان شما در اسنپ ثبت می شود اما در صورتی که موفق نشدید ، میتوانید این کار را به آکادمی سربند بسپرید

  2. سلام ببخشید مزاحم شدم ثبت مکان شما از طریق مهندس چن وقت زمان برد تا اعمال بشه

  3. ثبت مکان در اسنپ توسط آکادمی سربند به بهترین نحو ممکن انجام شد.

  4. خانم مهندس عابدی
    من قبلا به شما درخواست ثبت دادم و خیلی راضی بودم
    الان یه چند تا لوکیشن دیگه می خواهم برام ثبت کنید تخفیف شامل حال ما میشه

    به صورت گروهی برامون ثبت کنید
    قبلش ازتون تشکر می کنم

    1. سلام
      بله جناب مهرجو ما به مشتریان خوبمون تخفیف هم میدیم بزودی کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و اطلاعات رو ازتون خواهند گرفت🙏🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره رایگان

"(*)" indicates required fields

چه خدماتی از ما میخواهید دریافت کنید؟
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .